Wymiana opon i wyważanie kółZnalezione obrazy dla zapytania: wymiana opon

Proponujemy szybkie i bezproblemowe usługi w zakresie, jakim jest kompletna wymiana opon/kół z wyważaniem.

Można się z nami umówić na dokładny termin, w przypadku wymiany opon letnich czy zimowych.

Oferujemy również pełną wulkanizacje.

 

Przechowalnia opon/kółZnalezione obrazy dla zapytania: przechowalnia opon"

Oferujemy również przechowywanie opon lub kół samochodów osobowych i dostawczych. W depozyt można oddać koła/opony na cały sezon letni lub zimowy.

Zajmujemy się wymianą łączników,  amortyzatorów, resorów, tuleji, sworzni, wahaczy lub innymi częściami układu kierowniczego tj. drążki i końcówki kierownicze.Znalezione obrazy dla zapytania: naprawa zawieszenia"

Klimatyzacja w samochodzie, nawet jeśli wydaje się całkowicie sprawna, wymaga przynajmniej raz do roku wykonana czynności serwisowych. Przez pory gumowych przewodów i uszczelki może ubywać w ciągu roku nawet 15% czynnika chłodzącego, i to w przypadku braku wykrywalnych nieszczelności. Ubytki czynnika chłodzącego powodują nie tylko zmniejszenie wydajności układu. Z gazem wymieszany jest olej smarujący kompresor klimatyzacji oraz zawory układu. Zatarcie tych elementów może doprowadzić do bardzo kosztownych usterek.

Standardowa obsługa polega na podłączeniu automatycznego urządzenia do obsługi klimatyzacji. Urządzenie odsysa stary czynnik chłodzący i olej, usuwa wilgoć, uzupełnia układ świeżym czynnikiem i olejem. Producenci samochodów w precyzyjny sposób określają ilość czynnika i oleju niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania układu. Niezwykle istotne jest, aby przestrzegać tych zaleceń i nie uzupełniać układu „na oko”.

Dzięki wykorzystaniu diagnoskopu najnowszej generacji, możemy zaoferować diagnostykę komputerową samochodów wszystkich marek, polegającą na odczytaniu, zdiagnozowaniu i ewentualnym usunięciu zapisanychbłędów:
– parametrów pracy silnika,
– systemów bezpieczeństwa (ABS, SRS, ASR, ESP i inne),
– klimatyzacji/ogrzewania
– systemów komfortu (elektryczne lusterka, centralny zamek, podgrzewane fotele, elektrycznie podnoszone szyby, szyberdach i inne).

Należy jednakże pamiętać, że samo podłączenie diagnoskopu z reguły nie rozwiązuje problemu, a jedynie służy sprawnemu zdiagnozowaniu nieprawidłowości. Naprawa wykrytych usterek może wymagać dalszych czynnosci.

Znalezione obrazy dla zapytania: filtron"

Wymiana oleju to podstawowa czynność serwisowa, pozwalająca na zachowanie osiągów silnika i zwiększenie jego trwałości. Okresowość wymiany oleju ustala producent pojazdu, w zależności od właściwości oleju i charakterystyki silnika. Informacje te znajdziemy w książce serwisowej pojazdu. Większość nowoczesnych aut wymaga wymiany oleju po przejechaniu 10 000 – 15 000 km lub po roku. Można go kupić w naszym warsztacie, można również dostarczyć własny.

W zakres usług wchodzą sprawdzenie, wymiana elementów ciernych układu hamulcowego, płynu hamulcowego oraz przewodów hamulcowych, zarówno elastycznych jak i miedzianych.

Bardzo istotne jest, aby były sprawdzane regularnie oraz zawsze wtedy, kiedy zdarzy się jedno z poniższych zjawisk:

  • zbyt miękko wciskający się pedał hamulca,
  • ciężko wciskający się pedał hamulca,Znalezione obrazy dla zapytania: układ hamulcowy samochodu"
  • brak efektywnego hamowania,
  • blokowanie się kół w trakcie hamowania,
  • opór hamulców, często z wydzielaniem się ciepła i/lub dymu z jednego lub kilku kół, „znoszenie” podczas hamowania, pedał hamulca wciska się bardzo szybko, nawet przy lekkim hamowaniu
  • zgrzytający odgłos podczas hamowania,
  • ślady płynu na kołach lub na wewnętrznym barku opon,
  • pedał hamulca trzęsie się w trakcie hamowania.

Tylko nieliczne modele samochodów wytrzymują bez wymiany paska rozrządu przebiegi większe niż 90 – 120 000 km.

Znalezione obrazy dla zapytania: rozrząd wymiana"

W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub – jeszcze lepiej – co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej wymiany „kompletu rozrządu” w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne elementy napędu rozrządu w używanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie mają udokumentowanej.